Ramalan Harga Rangkaian OMG untuk 2021, 2022, 2025

OMG Network, yang sebelumnya dikenali sebagai OmiseGo, bertujuan untuk menjadi rangkaian kewangan terdesentralisasi awam yang dapat dengan cepat memindahkan wang dan aset ke seluruh dunia. OMG adalah keturunan Omise, sebuah syarikat perkhidmatan pembayaran (setanding dengan PayPal) yang diasaskan oleh Jun Hasegawa pada tahun 2013. Omise beroperasi di Thailand, Singapura, dan negara-negara Asia lainnya.

Ketika revolusi kripto mula mengambil alih dunia, Omise menugaskan Vansa Chatikavanij, pakar sumber air secara profesional, untuk membuat, di pangkalan data Ethereum, dan bekerjasama dengan pengasas Ethereum, Vitalik Buterin, platform berkontrak pintar yang membolehkan cepat, murah, urus niaga selamat di pelbagai rangkaian blok.

Ramalan harga Rangkaian OMG

Berbanding dengan kaedah transaksi kewangan konvensional (kira Visa, Mastercard, dll.), Teknologi blockchain adalah binatang yang lambat dan tidak cekap. Walaupun Visa dan Mastercard dapat memproses ribuan transaksi sesaat, Ethereum memproses kurang dari dua puluh.

Sebarang rangkaian cryptocurrency yang berharap dapat bersaing dengan institusi-institusi yang mapan ini harus meningkatkan operasinya seratus kali lipat tanpa merosakkan keselamatan atau memperoleh pemusatan yang tidak diingini. Di antara pelbagai cara yang dicadangkan untuk meningkatkannya, OMG Network memilih “protokol Plasma:” mekanisme konsensus bukti-kepentingan untuk mengesahkan transaksi secara berkumpulan dan bukannya secara individu.

Rangkaian OMG telah mengadakan banyak perkongsian di rantau Asia Tenggara, termasuk McDonald’s di Thailand. Genesis Block, sebuah firma teroka yang berpusat di Hong Kong, baru-baru ini memperoleh rangkaian OMG dalam usaha untuk mengembangkannya menjadi platform pembiayaan yang terdesentralisasi (DeFi).

Analisis Harga Sejarah Rangkaian OMG

Harga Semasa, Cap Pasaran, & Butiran Bekalan

Sejarah harga OMG tidak menentu. Sejurus selepas pelancarannya pada bulan Julai 2017, harganya naik dan turun naik antara $ 12 hingga $ 25 pada musim panas tahun 2018. Setelah bertahan di bawah $ 2 untuk sebahagian besar tahun 2019, ia jatuh, pada awal tahun 2020, di bawah ambang $ 1. Sejak Disember 2020, ia meningkat sedikit dan menetap di atas $ 3.

Pada masa penulisan, OMG naik 4.25% dan diperdagangkan pada $ 3.25. Ia mempunyai cap pasaran sebanyak $ 456.02 juta, dengan 140.25 juta OMG beredar.

omisegoRangkaian OMG (OMG)

Kedudukan: 88$ 4.98Harga (BTC) Ƀ0.00009900Marketcap$ 698.29 MVolume$ 566.29 M24j Perubahan2.55% Jumlah Bekalan140.25 M OMG

Oh Tuhan Ramalan Ramalan Harga Masa Depan

Dengan menggunakan tren masa lalu sebagai panduan, mengingat konteks sejarah semasa, dan mempertimbangkan peristiwa yang dijangkakan, penganalisis dapat memproyeksikan masa depan dengan tepat. Juga, untuk melengkapkan data dan alat analisis yang tepat, penganalisis di sini mendapat manfaat dari kerangka pemikiran yang tenang yang dapat mencapai keseimbangan yang tepat antara “kegembiraan tidak rasional” di satu pihak dan pesimisme yang tidak wajar di pihak lain.

Walau bagaimanapun, dunia nyata yang tidak diketahui yang tidak diketahui, peristiwa yang tidak dijangka, dan akibat yang tidak disengajakan selalu berada di luar pentas, menunggu untuk menyergap unjuran fikiran kita; ada kemungkinan bahawa ketidakpastian masa depan akhirnya akan mengalahkan penganalisis. Namun, dengan semua peringatan ini, ramalan yang munasabah diperlukan.

 Ramalan Jangka Pendek

Tukar Harga Selepas
1 hari $ 2.93 -9.00%
1 minggu $ 2.99 -7.14
1 bulan $ 3.05 -5.27
1 tahun $ 8.47 163%

Ramalan Jangka Panjang

Tukar Harga Selepas
1 tahun $ 8.47 163%
2 tahun $ 12.35 283%
3 tahun $ 15.55 382%
5 tahun $ 24.03 646%

* Ramalan harga ini didasarkan pada data yang dikumpulkan dari pelbagai sumber yang bertujuan untuk tujuan pendidikan sahaja dan tidak dianggap sebagai nasihat pelaburan. Pengguna harus membuat kajian sendiri sebelum melabur.


Ramalan Harga Rangkaian OMG 2021

Rangkaian OMG mungkin terbukti popular di kalangan warga Asia Tenggara yang tidak memiliki bank, yang dengan senang hati akan membebaskan diri daripada kos transaksi yang terlalu tinggi. Bagi berjuta-juta orang yang tidak terhitung, OMG mungkin merupakan jalan penyelesaian yang mereka perlukan. Mengikut ramalan dan analisis algoritma, harga token OMG berpotensi sekitar $ 3,00 pada tahun 2021.

Ramalan Harga Rangkaian OMG 2022

OMG Network akan mempunyai masa depan yang agak menjanjikan jika berjaya mengembangkan perkongsian di seluruh syarikat dan menjangkau lebih banyak bank yang tidak terikat, bahkan sambil mengembangkan kemampuan DeFi. Mengikut ramalan dan analisis algoritma, harga OMG berpotensi sekitar $ 8.47 pada tahun 2022.

Ramalan Harga Rangkaian OMG 2025

Menjelang tahun 2025, kemajuan pesat dalam teknologi blockchain akan menyebabkan cryptocurrency mengalami bull bull yang berterusan, yang mungkin hanya dapat dibandingkan dengan ledakan dot-com pada akhir 90-an. Pada masa itu, dianggarkan bahawa Ethereum dan pelbagai aplikasinya akan menjadi aset trilion dolar. Sebagai rantai sekunder Ethereum, dapat diramalkan bahawa Plasma, bersama dengan OMG, akan mendapat keuntungan dari pertumbuhan yang berterusan. Mengikut ramalan dan analisis algoritma, harga token 1 OMG berpotensi sekitar $ 21.85 pada tahun 2025.

Adakah OMG Pelaburan yang Baik?

Zaman DeFi (kewangan terdesentralisasi) berada di cakrawala kerana teknologi blockchain mengalami evolusi yang pesat. Ia bukan hanya mengenai perlombongan bitcoin lagi; sebaliknya, berdasarkan pangkalan data blockchain pertama atau generasi (Bitcoin dan Ethereum), beratus-ratus alternatif baru dan inovatif sedang dikembangkan, mengancam untuk memberi institusi kewangan tradisional (bank, kad kredit, Paypal, dll.) menjalankan wang mereka.

Dalam persekitaran yang menarik ini, di mana OMG Network sesuai? Di sini, kenyataannya sukar dan sederhana: persaingan sengit, dan yang lain jauh lebih maju dalam fungsi DeFi mereka. Alternatif untuk protokol Plasma seperti zkRollup (kebal, tidak seperti Plasma, eksploitasi kunci dompet panas dan serangan crypto-ekonomi) digunakan secara meluas dalam industri.

Cosmos, yang menamakan dirinya sendiri “internet dari blockchain,” sedang dalam perjalanan untuk menawarkan ekosistem berskala dan boleh dikendalikan yang membolehkan pengguna melakukan transaksi perniagaan di seluruh blockchain. REN, menggunakan Republic Protocol, membolehkan pedagang membuat pesanan rahsia di kolam gelap crypto. Untuk membuktikan dirinya sebagai pelaburan yang baik, OMG Network perlu bergerak pantas untuk mengejar pesaingnya seperti ini.

Cara Membeli OMG?

OMG boleh dibeli di kebanyakan bursa arus perdana seperti Coinbase, Binance, Kraken, dan lain-lain. Di banyak pertukaran ini, pertama anda perlu membuka akaun dan melindunginya dengan pengesahan dua faktor. Sebelum perdagangan dapat dibuat, seseorang perlu membeli bitcoin atau ethereum, yang mana satu dapat ditukarkan dengan OMG, sesuai dengan kadar pasaran yang berlaku.

Maklumat Lanjut Mengenai OMG Network

Pasukan

Jun Hasegawa, pengasas Omise, menugaskan Vansa Chatikavanij untuk membuat OmiseGo, yang kemudiannya dijenamakan sebagai OMG Network. Duo ini merekrut Vitalik Buterin, pengasas Ethereum, untuk bekerjasama dalam projek ini. Pasukan itu dan Joseph Poon, pemaju Ethereum, menulis sebuah kertas putih mengenai projek tersebut pada bulan Jun 2017. Pasukan ini kemudian membuat program mengenai protokol Plasma yang disesuaikan. OMG baru-baru ini diambil alih oleh Genesis Block, sedangkan Buterin dan Poon telah beralih ke projek lain.

Kesimpulannya

Kewangan yang terdesentralisasi ada pada kita, dan banyak syarikat blockchain bersaing satu sama lain untuk menyediakan platform untuk menjalankan perniagaan merentasi sempadan sebenar dan maya. Namun, jika dibandingkan dengan institusi kewangan konvensional, blockchain seperti Ethereum lambat dan tidak cekap. OMG Network cuba meningkatkan Ethereum agar lebih banyak transaksi dapat dilakukan dan direkodkan di platform tanpa mengorbankan keselamatan atau desentralisasi.

OMG, di sini menawarkan penyelesaian yang bijak. Ia menggunakan Plasma untuk memindahkan transaksi ke rantai sekunder, di mana, tanpa menyumbat rantai utama, mereka dapat direkam dan disahkan secara berkelompok. Yang pasti, untuk meningkatkan Ethereum dengan cara ini, seseorang harus mengorbankan keselamatan atau desentralisasi; pembangun boleh memilih untuk menekankan satu sama lain mengikut pilihan mereka.

Oleh itu, OMG Network adalah teknologi yang menjanjikan. Namun, untuk menentukan sama ada benar-benar masa depan blockchain, seseorang mesti melihat pesaingnya yang juga ingin melakukan transaksi merentasi blockchain. Pilihan terdapat pada Chainlink, Synthetix, Cosmos, Ren dan banyak lagi. Adakah OMG dapat mengikuti persaingan?

Apa yang ditawarkan oleh orang lain? Adakah ia mempunyai ruang pertumbuhan yang sama dengan yang lain? Ini adalah semua persoalan yang harus ditangani oleh pelabur sekiranya mereka ingin menilai niche tertentu dalam landskap baru kewangan yang terdesentralisasi yang menarik. Masih merupakan pertanyaan terbuka, yang mana yang akan membuka pintu seluas-luasnya untuk masa depan, atau yang lain semuanya sama dengan cara yang berbeza. Soalan ini akan menjadi semakin akut kerana cryptocurrency menembusi lebih mendalam ke dalam masyarakat.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Adblock
detector