11 najboljih knjiga za ulaganje u 2018. godini

Pošteno je reći da je većina najuspješnijih ljudi na svijetu također oduševljena i posvećena čitateljima. Isto vrijedi i za najunosnije ulagače. Dobro je poznato da je Warren Buffett čitao 1.000 stranica dnevno kad je počinjao, a Charlie Munger svoju predanost čitanju pripisuje jednom od svojih ključeva uspjeha.

Ukratko, doista je vitalno čitati i učiti kako bi bili uspješni, posebno za novinare koji ulažu. Sljedeći popis nudi vam 11 investicijskih knjiga koje vam mogu pomoći na novom putovanju.

1. ‘Inteligentni investitor: konačna knjiga o vrijednosnom ulaganju’, Benjamin Graham

Pronađite ga na Amazonu >> Knjiga inteligentnog investitora, Benjamin Graham

Ako odlučite čitati samo jednu knjigu ulaganja, neka to bude remek-djelo Benjamina Grahama. Graham je poznat kao "Kum vrijednosnog ulaganja", i to s razlogom. Vjerojatno je bio najistaknutija i najutjecajnija osoba u ulaganju 20. stoljeća, a njegova knjiga ‘Inteligentni investitor’ vrlo je vjerojatno najvažnija investicijska knjiga ikad napisana.

2. ‘Eseji Warrena Buffetta: Lekcije za korporativnu Ameriku’, Warren Buffett, Lawrence Cunningham

Pronađite ga na Amazonu >> Knjiga Eseji Warrena Buffetta

Ako o “Inteligentnom investitoru” razmišljamo kao o Bibliji za investitore vrijednosti, eseji Warrena Buffetta moraju biti Novi zavjet. Warren Buffett je investicijski i poslovni maestro i na tu temu piše eseje više od 50 godina. Kroz kombinaciju svog genija i utemeljenog šarma i karizme, vrhunski je edukator i majstorski investitor. Mnoge eseje možete pronaći na mreži, ali knjiga ih sastavlja u jedan priručan svezak.

Ljudi također čitaju: Želite li savjete nekoga tko vrijedi 88 milijardi dolara?

3. ‘Vrijednost ulaganja: od Grahama do Buffetta i dalje’, Bruce Greenwald, Jude Kahn, Paul Sonkin, Michael van Biema

Pronađite ga na Amazonu >> knjiga vrijednosnih ulaganja

Bruce Greenwald najistaknutiji je profesor na odsjeku za financije Sveučilišta Kolumbija u SAD-u i poznat je kao jedan od vodećih modernih autoriteta u svijetu ulaganja. Ova knjiga nudi sveobuhvatan pregled svijeta vrijednosnih ulaganja, pokrivajući opće tehnike korištene u vrijednosno ulaganje, kao i detaljne profile najnaprednijih investitora vrijednosti, uključujući Maria Gabellija i Warrena Buffetta.

4. ‘Dionice na duge staze: konačni vodič za povratak na financijsko tržište & Dugoročne strategije ulaganja ‘, Jeremy Siegel

Pronađite ga na Amazonu >> dionice dugoročne knjige siegel

Jeremy Siegel poznat je kao "Čarobnjak iz Whartona", gdje predaje više od 45 godina. Njegova knjiga “Dionice na duge staze” navodno je Biblija za kupce i zadržavanje investitora. Knjiga daje uvjerljiv argument, navodeći da su dionice zapravo najsigurnije dugoročno ulaganje nakon što uzmete u obzir inflaciju. Predlaže da bi većina ljudi trebala biti pasivni, dugoročni ulagači u dionice.

Također bi vam se moglo svidjeti: 7 dionica koje bi vas mogle zaraditi u milijunima u 2018

5. ‘Mala knjiga ulaganja zdravog razuma: jedini način da zajamčite pravičan udio povrata na burzi’, John C. Bogle

Pronađite ga na Amazonu >> mala knjiga zdravog razuma koja ulaže John Bogle

Veliki dio ulaganja zdrav je razum i samo će raznolik portfelj dionica koje se drže dugoročno generirati dobitak. U teoriji je pokušaj pobjede na burzi igra u kojoj svaki pobjednik mora imati gubitnika, ali nakon gubitka značajnih troškova to postaje igra gubitnika. John C. Bogle osnovao je Vanguard Group i stvorio prvi indeksni fond na svijetu, a ova je knjiga jedna od glavnih preporuka Warrena Buffetta. Ustvari, par se izvorno povezao oko zajedničkih razloga za uskovitlana odijela i od tada je njihovo prijateljstvo cvjetalo.

6. ‘Buffettology: Ranije neobjašnjive tehnike zbog kojih je Warren Buffett postao najpoznatiji investitor na svijetu’, Mary Buffet, David Clark

Pronađite ga na Amazonu >> bifetološka knjiga

Mary Buffet, bivša Warrenova snaha, pruža sjajan uvod u maestrov pristup ulaganju u svojoj knjizi “Buffettology”. Ona nudi detaljne profile i analize 54 tzv "Buffett tvrtke". Jedan od vrhunaca je kvalitativna analiza Buffettovog stila ulaganja, iako matematička poglavlja možda nekima neće biti od pomoći.

Ne propustite: Top 21 najbogatijih ljudi na svijetu za 2018. godinu

7. ‘Jedan na Wall Streetu: Kako iskoristiti ono što već znate da zaradite novac na tržištu’, Peter Lynch

Pronađite ga na Amazonu >> jedan gore na knjizi s Wall Streeta Peter Lynch

Peter Lynch jedan je od najunosnijih ulagača svih vremena – njegov je Magellan Fund u razdoblju od 1990. do 1997. imao prosječni godišnji povrat od 29,2%. U ovoj knjizi Lynch objašnjava kako prosječni investitor može osvojiti profesionalce koristeći znanje koje ima. Prema Lynchu, svugdje oko nas postoje mogućnosti za ulaganje. Od supermarketa do radnog mjesta nailazit ćete na usluge i proizvode tijekom cijelog dana. Utvrđujući koje su najbolje, možete identificirati tvrtke u koje će investirati prije nego što ih profesionalni analitičari otkriju.

8. ‘Konkurentska strategija: tehnike za analizu industrija i konkurenata’, Michael Porter

Pronađite ga na Amazonu >> natjecateljska strategija knjiga michael porter

Kada pohađate poslovnu školu, jedna od prvih stvari koje radite je proučavanje Michaela Portera. Njegova knjiga ‘Konkurentska strategija’ transformirala je način na koji se poslovna strategija vježba i podučava širom svijeta. Ova knjiga nudi uvod u njegovih 5 sila koje će investitorima pomoći da analiziraju industrije koje su im dostupne. Također uvodi 3 oblika strategije tvrtke, a to su niska cijena, razlikovanje i fokus.

9. ‘Uspon novca: financijska povijest svijeta’, Niall Ferguson

Pronađite ga na Amazonu >> uspon novčanice Niall Ferguson

Niall Ferguson prati trag novca kako bi ispričao vrlo ljudsku priču o načinu na koji se razvio naš financijski sustav. Nastao je u drevnoj Mezopotamiji, a kulminirao je u modernom svijetu koji naziva Planet Finance. Ferguson tvrdi da je financijska povijest ključni temelj sve povijesti, tvrdeći da su kredit i dug jednako važni kao i svaka tehnološka inovacija koja je napredovala civilizaciju. Ovo je sjajan pregled novca kao entiteta i nudi lijep uvod u financijski svijet.

10. ‘Razmišljanje, brzo i sporo’, Daniel Kahneman

Pronađite ga na Amazonu >> razmišljajući brzo i sporo knjiga Daniel Kahneman

Kahneman je profesor na Sveučilištu Princeton u području bihevioralne i kognitivne psihologije. Dobio je Nobelovu nagradu za ekonomiju 2002. godine, a ova je knjiga bila bestseler o pristranosti u spoznaji i heuristici. Knjiga objašnjava prirodne pristranosti koje utječu na naše svakodnevne prosudbe, uključujući one u ulaganju. Ako želite napredovati kao investitor, vitalno je da steknete svijest o vlastitim pristranostima i tendencijama. Ova je knjiga fascinantna koliko je i bitna za suvremenog ulagača.

11. ‘Milijunaš iz susjednih vrata: iznenađujuće tajne bogatih Amerika’, Thomas Stanley, William Danko

Pronađite ga na Amazonu >> milijunaš susjedna knjiga

Ovo samo po sebi nije knjiga ulaganja, ali je prekrasna imovina za svakoga tko želi povećati svoje bogatstvo. Stanley i Daniel daju sažetak 7 zajedničkih osobina koje se uvijek iznova pojavljuju kod onih koji su akumulirali ogromno bogatstvo. Kad završite knjigu, znat ćete da je bogaćenje rezultat napornog rada, marljive štednje i življenja unutar (ili ispod) vaših mogućnosti. Prema knjizi, stvari poput nasljeđivanja, diplome, pa čak i inteligencije zapravo su manje važne.

Ljudi također čitaju: Može li ovo biti najtraženija knjiga o financijskom obrazovanju?

Ako ste uživali čitati ovaj članak iz Trading Education, dajte mu lajk i podijelite ga sa svima drugima za koje mislite da bi ih mogao zanimati.

Mike Owergreen Administrator